Wednesday, 21 December 2011

Doa Bertemu Jodoh..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...


Disini saya kongsikan Doa Bertemu Jodoh..moga2 kita dipertemukan dengan Zaujan yang soleh..Jom sama2 kita amalkan..

Just nak kongsikan sedikit pengalaman..Seorang sahabat saya menceritakan kepada saya bahawa lelaki xnk bakal isterinya belajar atau statusnya lebih tinggi daripadanya..Pastu saya pun tanya dia, macam mana saya? Saya sekarang sedang menyambung ke peringkat master dan jika diberi rezeki untuk sambung ke PHD insyaAllah saya akan teruskan..kalu macam tu x kawen la saya..he3..tapi sesungguhnya Jodoh & Pertemuan telah ditetapkan Allah..Carilah Ilmu Hingga ke Negeri Cina..menunjukkan betapa tingginya martabat ilmu sehingga kita disuruh untuk mencari ilmu walau ke negeri orang..Perbaikilah diri menjadi yang lebih baik supaya kita dikurniakan pasangan yang baik juga..wallahualam..


No comments:

Post a Comment