Wednesday, 18 December 2013

Penghujung Tahun 2013..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..

Alhamdulillah setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Allah S.W.T..dengan nikmat Iman & Islam serta nyawa yang dipinjamkan dapat diri ini meneruskan kehidupan di dunia yang sementara ini..

Alhamdulillah baru je habiskan post Seoul Korea Summer 2013: Day 6 Part 2. Minta maaf sangat lambat untuk habiskan post tersebut..Sahabat-sahabat boleh click link kat atas untuk terus ke post tersebut..

Alhamdulillah banyak perkara berlaku dalam tempoh & tahun ini..Alhamdulillah baru dapat tahu thesis telah diluluskan di peringkat senat..InshaAllah akan bergraduat pada tahun hadapan jika tiada sebarang halangan.. tolong doakan saya ye sahabat-sahabat pembaca.. 

InshaAllah hujung bulan ini, jika tiada aral saya akan dijemput menjadi tetamu Allah..mudah-mudahan dipermudahkan perjalanan kami sekeluarga menunaikan umrah..doakan saya & keluarga selamat pergi & kembali..InshaAllah saya akan kongsikan pengalaman pertama saya setelah pulang nanti..

 Masjidil Haram

Masjid Nabawi..

Saya doakan sahabat semua sentiasa dalam lindungan-NYA..A'amin

No comments:

Post a Comment